Eerste week Australie - Reisverslag uit Manly, Australië van Nathali git - WaarBenJij.nu Eerste week Australie - Reisverslag uit Manly, Australië van Nathali git - WaarBenJij.nu

Eerste week Australie

Blijf op de hoogte en volg Nathali

18 Oktober 2013 | Australië, Manly

Eerste week Australie is bijna over wat een super week heb ik gehad.
Na een hele lange vlucht van ongeveer 25 uur kwamen we zaterdag 12 okt aan in Sydney. De eerste dag hebben we niet veel gedaan de kamers werden verdeeld en we kregen een paar uurtjes vrije tijd. In de avond hadden we een BBQ en daarna zijn we Manly stad in gegaan om nog even een drankje te doen (Manly is een buitenwijk van Sydney).
De volgende dag mochten we lekker uitslapen tot een uur of 10. Daarna hebben we ongeveer 1 uur gelopen om naar een natuurpark te gaan berg op berg af. Toen we eenmaal aankwamen bij het park toen konden we niet naar binnen i.v.m bosbrand gevaar al het lopen voor niets maar gelukkig was er dicht bij een heel lekker strandje. Op het strand hebben we een paar uur gelegen en een heerlijke lunch gekregen.
Veder hebben we heel veel geregeld zoals een bankrekening we zijn nog wezen kijken naar auto's en informatie gekregen waar we op moeten letten. zoveel informatie dat je er een beetje gek van word.
heb gister me ticket geboekt naar Darwin daar gaat zaterdag me reis beginnen met me reisgenoot Tom. Ik hoop dat ik daar een mooie auto kan vinden om in te gaan reizen.
dit was het tot nu toe zie jullie snel weer

  • 21 Oktober 2013 - 22:06

    Annelies:


    Hallo Nathali
    Hoe is het daar heb je al een auto gevonden
    En gaat het een beetje met de hitte
    Heb je al leuke dingen beleefd
    Ik hoop gauw iets van je te horen
    Het is zo stil
    Gr mams

  • 23 Oktober 2013 - 16:42

    Ria De Git:

    Wat een leuk verhaal. Krijgen een beetje een idee hoe het er daar aan toe gaat.
    Lekker warm weer en straks toeren met de auto. Wat zal je een hoop zien.
    Geniet ervan en tot,schrijfs.

    Gr. Tante Ria

  • 29 Oktober 2013 - 19:37

    Vera Lina:

    Hoi Nathali
    ik dacht even te wachten met reageren, dan staan er vast al veel verhalen op. Dat is dus niet zo maar voor mijn idee was je alweer heel lang weg. Uiteindelijk is dat natuurlijk niet zo, maar lijkt het alleen maar zo.
    Ja het zal allemaal wel ontzettend indrukwekkend zijn wat er allemaal op je af komt, gelukkig ben je niet alleen. Ook al gaan jullie allemaal een andere kant op, je zult op je reis wel allemaal reizigers ontmoeten.
    Fijn dat je een reisgenoot hebt, dat is wel zo gezellig. Heb je nog veel mee gekregen van de bosbranden, het schijnt heftig te zijn en veel hectaren te beslaan. Je zult ondertussen wel in Darwin aangekomen zijn, ga ik vanuit.(alhoewel ik geen idee heb hoever Sydney en Darwin uit elkaar liggen.)
    Ga je ons ook deelgenoot maken van je reis door er foto's op te plaatsen? Ik hoop het, dan ben je nog weer een stukje dichterbij in mijn beleving. Ik hoop dat het de reis van je leven wordt. geniet ervan en ik zie uit naar je volgende verslag.

    lieve groetjes George en Vera

  • 06 November 2013 - 17:53

    Andre Tijm:

    Hoi Nathali,
    ik heb van Cindy gehoord dat je een busje gekocht hebt ( samen met Tom).
    heel handig gekozen.
    zo doende hoef je geen hostel te boeken en kun je gaan slapen waar en wanneer je maar wilt.
    lijkt mij wel knus zo met z'n tweeën in een busje.
    Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar al je ervaringen en zeker ook je foto's.
    dus.....bij de eerste de beste stop waar je goedkoop op internet kan ....even je camera leeghalen en je typ diploma uitoefenen op het toetsenbord.
    heel veel plezier en geniet van alles.

    groetjes
    je peetoom Andre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2014

nieuw zeeland en Sydney

03 December 2013

From Cairns to Airlie Beach

19 Oktober 2013

Darwin

18 Oktober 2013

Eerste week Australie
Nathali

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 7210

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: