nieuw zeeland en Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathali git - WaarBenJij.nu nieuw zeeland en Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathali git - WaarBenJij.nu

nieuw zeeland en Sydney

Blijf op de hoogte en volg Nathali

29 Maart 2014 | Australië, Sydney

Het is al weer een aantal weken misschien zelfs maanden dat ik wat heb schreven. Na dat ik 3 weken in Brisbane ben geweest met kerst en oud en nieuw. Had ik besloten om in plaats van werk te gaan zoeken wat iedereen deed op dat moment om naar Nieuw Zeeland te gaan. Ik heb van Brisbane de nachtbus richting Sydney genomen ongeveer 14 uur in de bus gezeten.
Na aankomst Sydney heb ik daar nog een aantal verbleven en 16 januari ben ik naar Auckland (nieuw zeeland) gevlogen. Bij aankomst in Auckland kwam ik toevallig twee jongens tegen die ik al eerder had onmoet in Cairns (Australie).
Brain en Troy hadden en auto gehuurd en ik mocht meerijden. we kochten een tent en daar hebben we dan ook bijna de heel nieuw zeeland in geslapen. Ik had nooit verwacht dat nieuw zeeland zo mooi zou zijn. Ik moet ook eerlijk toegeven heb me er nooit echt in verdiept. Heb veel mooie plaatsjes gezien en veel actieviteiten gedaan waaronder wildwater rafting, skydiven, bungee jumping, walvis spotten, hobbit huisjes bezocht en een aantal boottochten zoals Milford sound en Doubtful sound. Tijdens het reizen zijn we twee meiden tegengekomen die toevallig uit de zelfde omgeving komen Alkmaar Rosa en Lisanne daar hebben we nog een aantal dagen mee gereist. na ongeveer 5 weken in Nieuw Zeeland te hebben gereist moest ik toch echt weer terug naar Sydney om werk te zoeken. Na twee dagen te hebben gezocht naar werk. Had ik iets gevonden in een hostel als de morning cleaner. Gratis accommodatie en verdien er nog wat extra geld bij. dit heb ik ongeveer 4 weken gedaan en gister was me laatste dag. En wat ben ik blij heb het zo gehad met kots opruime gebruikte condooms enz backpackers zijn zo smerig. Morgen vertrek ik vanaf Sydney richting Melbourne daarna Adelaide Alice Springs Darwin en 2,5 week bali. Heb nu al zin in Bali.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2014

nieuw zeeland en Sydney

03 December 2013

From Cairns to Airlie Beach

19 Oktober 2013

Darwin

18 Oktober 2013

Eerste week Australie
Nathali

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1390
Totaal aantal bezoekers 7206

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: